03 Czerwca

"Złap fotkę spotu Primavika w TV!" - to konkurs na Facebooku będący częścią ogólnopolskiej kampanii, która przeprowadzana była w telewizji oraz w internecie. W związku z licznymi spotami, które transmitowane były przed popularnymi programami - konkurs łączył oby dwa kanały promocji.  

Scenariusz konkursu był bardzo prosty - zadaniem uczestnika było dodanie zdjęcia obrazującego zobaczony spot w telewizji oraz w opisie zdjęcia - umieścić nazwy produktów, które się w nim pojawiły. O wygranej w konkursie decydowało jury na podstawie kreatywności zdjęcia, opisu oraz popularności wśród internautów.

Konkurs przyciągnął wielu uczestników oraz dodatkowo wywołał szum wokół promocyjnych filmów transmitowanych w telewizji oraz udostępnianych w sieci. 

wzrost liczby fanów w serwisie Facebook o 587 nowych osób, który wiązał się również ze znacznym wzrostem zaangażowania w interakcje z marką
Uzyskanie ponad 3.800 wejść w aplikacje oraz  ponad 1.000 głosów internautów na pracę,
ponad 1.000 wyświetleń spotu w Internecie na profilu marki.

wstecz4