Marki, jeżeli chcą być atrakcyjne dla współczesnego użytkownika internetu, powinny uwzględnić w swojej komunikacji integrację z Social Media. Nie ma bowiem bardziej interaktywnych i bezpośrednich form dialogu z klientem, który coraz częściej chce być także prosumentem.
Serwisy społecznościowe stanowią bardzo istotny czynnik w budowaniu wizerunku firmy i są nieodzownym elementem w zintegrowanej strategii marketingowej. Dzięki spójności w działaniach otrzymujemy zgodność z tym, co użytkownik może znaleźć na stronie, w wyszukiwarce czy w otrzymanym newsletterze.
Angażujemy użytkowników w interakcje z markami w rożnych kanałach komunikacji. Wykorzystujemy do tego serwisy społecznościowe, w których znajduje się nasza grupa docelowa, np.: Facebook, Pinterest, YouTube, Twitter, Google+, NK.
Zawsze staramy się zrealizować jasno określony cel biznesowy klienta - jak np. zwiększenie sprzedaży czy wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki. Nie koncentrujemy się tylko na ilości fanów, ale przede wszystkim na jakości interakcji z nimi.
Dobieramy odpowiednie komunikaty w rożnych kanałach komunikacji do określonego targetu, tak, aby nie były przez użytkowników odbierane jako frustrujący SPAM. Dbamy o to, by treści były zawsze atrakcyjne oraz inspirujące do dialogu.
dokładny research i strategia obecności marki w mediach społecznośiowych,
planowanie mediów z określeniem pasujących form komunikacji,
prowadzenie angażującego dialogu na stronach fanowskich m.in. LikePage na Facebooku
tworzenie kreacji na potrzeby stron i aplikacji [realizacje],
organizowanie konkursów konsumenckich m.in. na Facebooku, które spełniają regulamin portalu,
wdrażanie różnego rodzaju aplikacji na Facebooka (w tym konkursowych)
przeprowadzanie różnego rodzaju promocji i akcji marketingowych z blogosferą [case studies]
prowadzenie kampanii reklamowych wraz z Social Ads na Facebooku,
prowadzenie eksperckich blogów firmowych,
Social Media Optimization - m.in. przygotowanie serwisów WWW pod promocję w mediach społecznościowych,
monitoring mediów społecznościowych i z wykorzystaniem wielu narzędzi (np. Brand24, SentiOne) - w tym śledzenie wypowiedzi i zapytań ze Internautów,
zapobieganie sytuacjom kryzysowych w sieci oraz stałe dbanie o reputację marki,
dokładna analiza i raport z przebiegu kampanii i świadczonej usługi w abonamencie miesięcznym.