Firma Befado postanowiła rozszerzyć swoje działania na Facebooku i zdecydowanie zwiększyć swój zasięg i lojalność fanów. Rozpoczynając współprace z nami, marka Befado posiadała na swoim profilu 400 fanów, którzy nie angażowali się w dialog z marką. Co zmieniło się podczas tej kampanii?
Marka Befado to producent obuwia dla dzieci, kładący mocny nacisk na jakość i design swoich wyrobów, a dodatkowo - na zdrowie stópek dziecięcych. Pierwszy konkurs ruszył w połowie marca i nawiązywał tematyką do nadchodzącej wiosny. Zachęcająca grafika, odpowiednio dobrane copy oraz ciekawy konkurs sprawiły, że po niecałym miesiącu zanotowaliśmy wzrost fanów o ... ponad 2.500 nowych osób! W samym konkursie udział wzięło ponad 400 internautów. W między czasie aktywnie promowaliśmy stronę dzięki reklamom SocialAds, a ich wynik był równie zaskakujący - wyniki reklamy były korzystniejsze niż 95% podobnych reklam!
Druga część kampanii była przeprowadzana w maju i miała na celu wypromowanie marki Befado jako eksperta w dbaniu o stópki dziecięce. Konkurs dotyczył pilęgnacji dziecięcych stóp, a komunikacja prowadzona na LikePage w głównej mierze dotyczyła tematyki zdrowotnej i profilaktycznej. Podczas tej cześci kampanii również udało nam się skupić wokół marki Befado nową ilość aktywnych fanów (wzrost o ponad 2.200 osób).
Podsumowanie efektów kampanii przeprowadzonej na Facebooku dla marki Befado:
- zdecydowany wzrost liczby fanów o 5799 nowych osób [z 428 do 6227]
- wzrost liczby zapytań dotyczących produktów na LikePage
- wzrost rekomendacji fanów publikowanych na LikePage
- wzrost zaangażowania fanów w dialog z marką
- wzrost rozpoznawalności marki w Internecie, zwłaszcza w mediach społecznościowych
- pokazanie marki jako eksperta z dziedziny profilaktyki stópek dziecięcych