Strona WWW, która spełnia oczekiwania użytkownika pod względem użyteczności (webusability) ma zdecydowanie większe szanse na wygenerowanie zadowalających zysków dla e-biznesu. Obecnie użytkownicy internetu nie są już tak cierpliwi jak kiedyś i jeżeli interakcja jest utrudniona, nieintuicyjna - jedyne czego możemy się spodziewać, to wysokiego współczynnika odrzuceń… 

Serwis internetowy powinien pojmowany być jako nie kończący się proces, podczas którego należy stale optymalizować funkcje, zwłaszcza pod względem ergonomii. Użyteczność to niestety ciągle bagatelizowane zagadnienie. A przecież projektując z myślą o użytkowniku, uzyskujemy to, na czym najbardziej nam zależy – długotrwałe zwiększenie skuteczności oddziaływania naszej strony.

 

Każdy e-biznes, bez względu na wielkość czy sektor działania,  powinien nieustannie monitorować szybko zmieniający się rynek i otoczenie. Podstawą jest też stała obserwacja działań konkurencji, aby wyciągać z nich wnioski, szybko reagować, a dobre rozwiązania udoskonalać i dostosowywać do marki.

Przeprowadzamy dokładny research i analizujemy sytuację naszych klientów na rynku. Znajdujemy i stosujemy te rozwiązania, które są najlepsze dla danego sektora,  dzięki czemu możemy zwiększyć przewagę naszych klientów względem konkurencji. Nasze raporty i analizy zawsze dostosowujemy do indywidualnych potrzeb klienta. 

 

  • projektowanie i modernizacja interface'ów w serwisach WWW,
  • audyt i optymalizacja stron pod względem ich użyteczności i funkcjonowania,
  • prowadzenie statystyk i ich dokładna analiza (m.in. narzędzia Google Analytics oraz 'clickmapy'),
  • przeprowadzanie szerokiego researchu,
  • badanie rynku i analiza konkurencji.




Wyślij Wyślij