Dla marki Humavit przygotowaliśmy i wdrożyliśmy zintegrowaną kampanię online. Promocja odbyła się m.in. W związku ze zdobyciem prestiżowego wyróżniania jakim jest godło '
Teraz Polska' dla
Humavit Skrzyp i Pokrzywa. Kampania wspierana była
reklamą w TV, radiu oraz outdoorze.
Łącznie kampania trwała przez okres 5 tygodni i dzięki stałej współpracy z blogosferą jej częściowa komunikacja jest kontynuowana do dziś.
Podstawowe cele jakie staraliśmy się osiągnąć to wzmocnienie świadomości produktu Humavit® Skrzyp i Pokrzywa, wyróżnionego godłem 'Teraz Polska', wśród internautów.
Istotne było również zbudowanie przekonania wśród internatuów, iż naturalny suplement diety Humavit® Skrzyp i Pokrzywa - to produkt, który warto stosować, zwłaszcza w okresie zimowym, ponieważ:
- wzmacnia włosy: obecnie wiele kobiet ma problem z wypadaniem włosów o czym świadczą liczne wypowiedzi na forach i blogach;
- wzmacnia paznokcie: wiele kobiet ma również problem słabymi i łamliwymi paznokciami
- poprawia wygląd cery: w okresie zimowym skóra wysusza się - kobiety szukają więc skutecznych metod w zwalczaniu tych objawów.
Kampania miała na celu również zwiększenie chęci zakupu produktu w specjalnej promocyjnej cenie oraz możliwości zdobycia kuponów rabatowych z poziomu aplikacji aktywnej na Facebooku.
W ramach naszych działań podjęty został szereg działań, m.in.:
- planowanie strategiczne mające na celu synergię działań online'owych z mediami tradycyjnymi; wraz z określeniem grupy docelowej, opracowaniem insightów konsumenckich i doborem właściwych kanałów komunikacji,
- przygotowanie chwytliwych treści wraz z atrakcyjną kreacją w nawiązaniu do spotu reklamowego,
- przygotowanie landing site na potrzeby promocji produktu,
- działania w social media, m.in.: uruchomienie konkursu z dedykowaną aplikacją na Facebooku wraz angażującą komunikacją na LikePage i uruchomieniem reklamy (Social Ads)
- przygotowanie scenariusza i uruchomienie konkursu fotograficznego na Facebooku z wykorzystaniem dedykowanej aplikacji,
- przygotowanie treści artykułów sponsorowanych i ich publikacja na wielu popularnych serwisach lifestyleowych i zdrowotnych,
- akcja samplingowa oraz kupony rabatowe generowane w aplikacji na Facebooku, które można realizować na sklepie internetowym,
- wsparcie działań promocyjny w SEM (głównie Google AdWords),
- uruchomienie kampanii typu display oraz reklama kontekstowa,
- przygotowanie i wysyłka newslettera,
- amplifying internetowy - w tym akcja z bogerami oraz występowanie w charakterze eRzecznika na licznych forach,
- wzrost odwiedzin serwisu produktowego o ponad 300% (w porównaniu z poprzednim kwartałem),
- wzrost liczby fanów na Facebooku o 1.500 wraz z dużym wzrostem ich zaangażowania w komunikację z marką
- ponad 4000 osób miało kotankt z aplikacją konkursą a ok. 500 użytkowników wzięło aktywny udział w konkursie fotograficznym,
- rozpoczęliśmy współpracę łącznie z 30 blogerkami, które miały okazję przetestować produkty i zamieścić o nich opnię (ok. 20 blogerek ogłosiło konkursy na swoim blogu),
- odnotowaliśmy ponad 1,600 darmowych wyświetleń spotu reklamowego na kanale YouTube,
- ponad 250 tyś. wyświetleń artykułów opublikowanych na różnych serwisach zdrowotnych i lifestyloeowych,
- obnotowaliśmy wyrażny wzrost pozytywnego buzzu w sieci ze strony internautów, dzięki treścią publikowanym na blogach, forach i serwisach społecznościowych.