13 Listopada

Dla marki Humavit przygotowaliśmy i wdrożyliśmy zintegrowaną kampanię online. Promocja odbyła się m.in. W związku ze zdobyciem prestiżowego wyróżniania jakim jest godło 'Teraz Polska' dla Humavit Skrzyp i Pokrzywa. Kampania wspierana była reklamą w TV, radiu oraz outdoorze. 

Łącznie kampania trwała przez okres 5 tygodni i dzięki stałej współpracy z blogosferą jej częściowa komunikacja jest kontynuowana do dziś. 

Podstawowe cele jakie staraliśmy się osiągnąć to wzmocnienie świadomości produktu Humavit® Skrzyp i Pokrzywa, wyróżnionego godłem 'Teraz Polska', wśród internautów. 

Istotne było również zbudowanie przekonania wśród internatuów, iż naturalny suplement diety Humavit® Skrzyp i Pokrzywa - to produkt, który warto stosować, zwłaszcza w okresie zimowym, ponieważ:

  • wzmacnia włosy: obecnie wiele kobiet ma problem z wypadaniem włosów o czym świadczą liczne wypowiedzi na forach i blogach;
  • wzmacnia paznokcie: wiele kobiet ma również problem słabymi i łamliwymi paznokciami
  • poprawia wygląd cery: w okresie zimowym skóra wysusza się - kobiety szukają więc skutecznych metod w zwalczaniu tych objawów.

Kampania miała na celu również zwiększenie chęci zakupu produktu w specjalnej promocyjnej cenie oraz możliwości zdobycia kuponów rabatowych z poziomu aplikacji aktywnej na Facebooku.
 
 

W ramach naszych działań podjęty został szereg działań, m.in.:

  • planowanie strategiczne mające na celu synergię działań online'owych z mediami tradycyjnymi; wraz z określeniem grupy docelowej, opracowaniem insightów konsumenckich i  doborem właściwych kanałów komunikacji,
  • przygotowanie chwytliwych treści wraz z atrakcyjną kreacją w nawiązaniu do spotu reklamowego,
  • przygotowanie landing site na potrzeby promocji produktu,
  • działania w social media, m.in.: uruchomienie konkursu z dedykowaną aplikacją na Facebooku wraz angażującą komunikacją na LikePage i uruchomieniem reklamy (Social Ads)
  • przygotowanie scenariusza i uruchomienie konkursu fotograficznego na Facebooku z wykorzystaniem dedykowanej aplikacji,
  • przygotowanie treści artykułów sponsorowanych i ich publikacja na  wielu popularnych serwisach lifestyleowych i zdrowotnych,
  • akcja samplingowa oraz kupony rabatowe generowane w aplikacji na Facebooku, które można realizować na sklepie internetowym,
  • wsparcie działań promocyjny w SEM (głównie Google AdWords),
  • uruchomienie kampanii typu display oraz reklama kontekstowa,
  • przygotowanie i wysyłka newslettera,
  • amplifying internetowy - w tym akcja z bogerami oraz występowanie w charakterze eRzecznika na licznych forach,



  • wzrost odwiedzin serwisu produktowego o ponad 300% (w porównaniu z poprzednim kwartałem),
  • wzrost liczby fanów na Facebooku o 1.500 wraz z dużym wzrostem ich zaangażowania w komunikację z marką
  • ponad 4000 osób miało kotankt z aplikacją konkursą a ok. 500 użytkowników wzięło aktywny udział w konkursie fotograficznym,
  • rozpoczęliśmy współpracę łącznie z 30 blogerkami, które miały okazję przetestować produkty i zamieścić o nich opnię (ok. 20 blogerek ogłosiło konkursy na swoim blogu),
  • odnotowaliśmy ponad 1,600 darmowych wyświetleń spotu reklamowego na kanale YouTube,
  • ponad 250 tyś. wyświetleń artykułów opublikowanych na różnych serwisach zdrowotnych i lifestyloeowych,
  • obnotowaliśmy wyrażny wzrost pozytywnego buzzu w sieci ze strony internautów, dzięki treścią publikowanym na blogach, forach i serwisach społecznościowych. 

wstecz4