Wyszukiwarki internetowe są najczęściej odwiedzanym miejscem przez internautów w poszukiwaniu wszelkiego rodzaju informacji - w tym również tych dotyczących produktów, usług i rekomendacji różnych marek. Nie ulega więc wątpliwości, że zajęcie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania to strategiczny ruch ze strony firmy.
Wysokie pozycje w SERP-ach to nie tylko skuteczna promocja dla firmy, ale także możliwość kontrolowania treści, jakie będą pojawiać się w wynikach. Dzięki SEO-PR możemy zadbać o pozytywny wizerunek marki i odsunąć na dalszy plan ewentualne krytyczne opinie publikowane na blogach, forach czy serwisach społecznościowych - niestety często pisane przez konkurencję…
Marketing w wyszukiwarkach jest doskonałym uzupełnieniem każdej kampanii promocyjnej i świetnie wpisuje się w synergię działań z pozostałymi mediami. Reklama ta jest bardzo skuteczna, bo dociera do grupy potencjalnych klientów, odpowiadając tylko na konkretne pytania ze strony internauty - pomaga, nie narzuca się i – co ważne - nie przeszkadza.
W SEM (Search Engine Marketing) istnieje wiele skutecznych form promocji w zależności od rodzaju wyświetlanych wyników wyszukiwania, np. wyniki organiczne, linki sponsorowane (Google AdWords) – z dużymi sukcesami jesteśmy w stanie zająć się każdą z tych form.
- pozycjonowanie serwisów WWW oraz sklepów internetowych w wyszukiwarce Google oraz ich optymalizacja (SEO),
- przeprowadzanie kampanii w Google AdWords rozliczanych w modelu CPC,
- pomoc we wprowadzaniu firmy do Google Miejsca (co wpływa na wyniki dla Local Search);
- SEO-writing - pisanie tekstów pod wyszukiwarki na potrzeby optymalizacji stron,
- SEO PR - m.in. dbanie o poprawne treści w wynikach wyszukiwania,
- synergię działań SEM z innymi instrumentami np. Social Media, czy kampaniami typu display,
- monitorowanie mediów i pod względem skuteczności kampanii,
- dokładne raporty z przeprowadzonych kampanii (z uwzględnieniem wyników ze strony Google Analytics).