Opracowanie przemyślanej strategii działań dla kampanii to klucz do jej skuteczności. Podczas tego procesu należy zwrócić szczególną uwagę na  istotę mediów interaktywnych, które przede wszystkim powinny angażować użytkowników swoim atrakcyjnym komunikatem. 

Kanały komunikacji muszą być starannie dobrane, tak aby skupiały wokół siebie naszą grupę docelową i inspirowały do interakcji ze strony odbiorców.
 

Odpowiednie połączenie mediów offline o masowym zasięg oraz mediów online, które bardziej angażują odbiorców w interakcję, zwiększa efektywność podejmowanej promocji.

Wszelkie działania zmierzające do integracji komunikacji we wszystkich kanałach są trudniejsze w realizacji, ale w zamian przynoszą wymierne korzyści w krótkim czasie. 


  • social media marketing,
  • e-mail marketing,
  • amplifing internetowy,
  • marketing wirusowy,
  • kreacja na potrzeby kampanii,
  • marketing w wyszukiwarkach,
  • mobile marketing.




Wyślij Wyślij