01 Września

Od 1 września do końca roku 2014 realizujemy kampanię wizerunkową dla marki Primavika i PrimaecoJest to pierwsza tak szeroka kampania promująca dietę bezmięsną, w którą zaangażowani zostali najpopularniejsi blogerzy kulinarni tacy jak Jadłonomia, Pozytywna Kuchnia czy Szusz Gotuje.




Primavika to producent zdrowej i ekologicznej żywności, który od początku swojego istnienia zajmuje się promocją zdrowego życia i odżywiania, a produkty przeznaczone były dla wegan i wegetarian. Celem obecnej kampanii jest poszerzenie grupy docelowej o wszystkie osoby, które zainteresowane są zdrowiem i chcą spróbować nowych, urozmaiconych potraw.

W ramach kampanii stworzyliśmy nową stronę internetowa, bloga oraz stronę konkursową, których design już został wyróżniony na Web Design Served. Celem nowej strony było nie tylko odświeżenie wyglądu, ale również zwiększenie przejrzystości w prezentacji produktów marek Primavika i Primaeco oraz ułatwienie użytkownikom poruszania się po witrynie.  

Ambasadorem marki i twarzą kampanii został znany z anteny TVN kucharz - Piotr Kucharski, który w ramach kampanii przygotował serię przepisów wegetariańskich z wykorzystaniem produktów Primavika. W tworzeniu nowych inspiracji kulinarnych towarzyszyły mu znane blogerki takie jak Jadłonomia, Pozytywna Kuchnia czy SzuszGotuje.

Dodatkowo od 1 września ruszył konkurs kulinarny skierowany do internautów (trwać będzie do końca grudnia) w ramach którego uczestnicy zgłaszają własne pomysły na przepis z wykorzystaniem produktów Primavika. Zbór wszystkich przepisów konkursowiczów, blogerów i Piotra Kucharskiego będzie nie tylko inspiracją na wykorzystanie w daniach produktów marki, ale również stanie się największą bazą przepisów wegańskich i wegetariańskich w internecie.

Z uwagi na to, że niektóre produkty firmy Primavika ( zwłaszcza masła orzechowe) cieszą się ogromną popularnością wśród sportowców, do kampanii został także zaangażowany jeden z najbardziej znanych kulturystów w Polsce - Michał Karmowski. Razem z Primaviką promuje sportowy i zdrowy tryb życia, angażując coraz więcej „sportowych świrów” w komunikację z marką.




wstecz6