Aplikacje webowe dostępne np. z poziomu Facebooka - to obecnie jedna z najbardziej angażujących form interakcji. Korzystanie z nich często wzbudza pozytywne emocje użytkowników – dobrze więc łączyć je z promocją danej marki. Pożądane efekty przynosi kreatywna i zabawna forma społecznościowej rywalizacji np. w różnego typu konkursach, quizach czy grach. Trend ten staje się coraz silniejszy, dlatego dość często polecamy takie rozwiązania naszym klientom.
Wraz z dynamicznym wzrostem sprzedaży smartfonów i tabletów pojawiają się nowe możliwości bezpośredniego dotarcia do ściśle określonej grupy konsumentów. Dzięki aplikacjom mobilnym marka ma możliwość pojawić się z komunikatem marketingowym tak blisko odbiorcy, jak to tylko możliwe.
Nie ulega wątpliwości, że w krótkim czasie m-marketing zdominuje rynek reklamy ze względu na fakt, iż użytkownicy będą spędzać więcej czasu na swoich smartfonach niż przy komputerach. Warto więc zainteresować się tą formą promocji już teraz – żeby być o krok przed konkurencją.
- doradztwo w zakresie strategii działań wraz z dokładną analizą rynku,
- projektowanie interfejsów dla różnego rodzaju aplikacji internetowych i mobilnych,
- tworzenie makiet funkcjonalnych na etapie prototypowania,
- projektowanie layoutów graficznych - uwzględniając potrzebę minimalistycznego wyglądu,
- prace programistyczny związane ze stworzeniem i wdrożeniem dedykowanych aplikacji mobilnych lub webowych,
- koordynowanie prac outsourcingowych.