Aplikacje (mobilne czy internetowe) wykorzystywane w celach marketingowych to doskonały sposób na dotarcie z komunikatem do nowej grupy odbiorców oraz utrzymania kontaktu z dotychczasowymi klientami. Ze względu na ich szeroki zasięg są bardzo skutecznym narzędziem do budowania pozytywnego wizerunku firmy, głównie dlatego, że ich atrakcyjna i multimedialna forma sprzyja chęci odbioru przekazu ze strony użytkowników.

Aplikacje webowe dostępne np. z poziomu Facebooka - to obecnie jedna z najbardziej angażujących form interakcji. Korzystanie z nich często wzbudza pozytywne emocje użytkowników – dobrze więc łączyć je z promocją danej marki. Pożądane efekty przynosi kreatywna i zabawna forma społecznościowej rywalizacji np. w różnego typu konkursach, quizach czy grach. Trend ten staje się coraz silniejszy, dlatego dość często polecamy takie rozwiązania naszym klientom.


Wraz z dynamicznym wzrostem sprzedaży smartfonów i tabletów pojawiają się nowe możliwości bezpośredniego dotarcia do ściśle określonej grupy konsumentów. Dzięki aplikacjom mobilnym marka ma możliwość pojawić się z komunikatem marketingowym tak blisko odbiorcy, jak to tylko możliwe.

Nie ulega wątpliwości, że w krótkim czasie m-marketing zdominuje rynek reklamy ze względu na fakt, iż użytkownicy będą spędzać więcej czasu na swoich smartfonach niż przy komputerach. Warto więc zainteresować się tą formą promocji już teraz – żeby być o krok przed konkurencją.


  • doradztwo w zakresie strategii działań wraz z dokładną analizą rynku,
  • projektowanie interfejsów dla różnego rodzaju aplikacji internetowych i mobilnych,
  • tworzenie makiet funkcjonalnych na etapie prototypowania,
  • projektowanie layoutów graficznych - uwzględniając potrzebę minimalistycznego wyglądu,
  • prace programistyczny związane ze stworzeniem i wdrożeniem dedykowanych aplikacji mobilnych lub webowych,
  • koordynowanie prac outsourcingowych. 



Wyślij Wyślij